Regulamin sklepu
Regulamin sklepu internetowego shoesON.pl
&1
2. Zamówienia może dokonać pełnoletnia osoba fizyczna lub firma, zwana dalej Kupującym. Jeśli zakupu dokonuje osoba niepełnoletnia, musi posiadać zgodę rodziców na dokonanie zakupu w sklepie www.shoeson.pl.
3. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż obuwia, odzieży i akcesoriów odzieżowych, zwanymi dalej 'towarami'.
4. Klient reguluje zapłatę ceny za zamówiony towar w formie:
• Przelewów bankowych na konto Sprzedającego
• Płatności kartą kredytową za pośrednictwem zintegrowanego ze stroną www.shoeson.pl systemu płatności online
• Przelewu elektronicznego za pośrednictwem zintegrowanego ze stroną www.shoeson.pl systemu płatności online
• Płatności przy odbiorze.
5. Klient dokonując zamówienia w Sklepie internetowym wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez firmę shoesON Poland, która jest administratorem danych oraz wykorzystuje je do celów związanych z realizacją sprzedaży zamówionych przez Klienta towarów oraz do celów marketingowych. Klient ma prawo do wglądu, uzupełnienia i dokonywania poprawek administrowanych przez shoesON Poland, a dotyczących jego danych.
&2
a. strony internetowej sklepu internetowego shoesON.pl
b. pocztą elektroniczną: e-mail: info@shoesON.pl
2. Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia pocztą elektroniczną na adres e-mail podany podczas rejestracji, w formularzu kontaktowym lub telefonicznie. Do czasu potwierdzenia realizacji zamówienia, podane warunki zamówienia tj. cena, czas realizacji i specyfikacja produktu mogą ulec zmianie.
3. Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się z chwilą wpływu na konto Sklepu w pełnej wysokości należności za zamówiony towar. W przypadku zadeklarowanej formy płatności „Płatność przy odbiorze” przyjęcie do realizacji zamówienia następuje w momencie potwierdzenia przez Klienta na stronie www.shoeson.pl złożenia zamówienia.
4. Zamówiony towar dostarczony jest Klientowi za pośrednictwem firmy kurierskiej
5. Czas dostawy realizowanej przez firmę kurierską wynosi do 3 dni roboczych, liczonych od momentu przekazania przesyłki kurierowi. W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od firmy shoesON, termin dostawy może ulec przesunięciu, o czym Klient zostanie poinformowany na podane w zamówieniu dane kontatkowe.
&3
2. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia, wybór innych dostępnych w sklepie towarów).
&4
&5
&6
&7
2. Zwracany lub wymieniany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem oraz z "oświadczeniem " o skorzystaniu z prawa o którym mowa w ust.1. Oświadczenie można pobrać na stronie sklepu www.shoeson.pl.
3. Zwracany lub wymieniany towar musi być przesłany w oryginalnym i kompletnym opakowaniu oraz nie może nosić śladów użytkowania.
4. Rozpatrzenie oświadczenia zwrotu lub wymiany produktu następuje w ciągu 14 dni roboczych od terminu jego dostarczenia wraz z towarem.
5. W przypadku odrzucenia przez Sprzedającego oświadczenia zwrotu lub wymiany, odesłanie towaru następuje na koszt Klienta po wpłaceniu 20 PLN na konto Sprzedającego.
6. W przypadku pozytywnej weryfikacji oświadczenia zwrotu, Sprzedający gwarantuje Klientowi zwrot ceny za towar pomniejszony o opłątę manipulacyjną w wysokosci 20 zł. Zwrot płatności nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od momentu decyzji Sprzedającego przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
7. Zakupione towary podlegają wymianie wyłącznie na towary o wartości nie wyższej niż cena zakupu towaru wymienianego.
8. W przypadku pozytywnej weryfikacji oświadczenia wymiany towaru, Klient powiadamiany jest drogą elektroniczną lub telefonicznie w ciągu 2 dni roboczych. Klientowi przysługuje 5 dni roboczych na wybór towaru, na który zakupiony towar ma zostać wymieniony. Jeżeli w wyznaczonym czasie klient nie dokona wyboru nowego towaru, traci prawo do wymiany.
9. Ofertą obowiązującą dla wymiany jest oferta obowiązująca w dniu nie wcześniejszym niż data weryfikacji oświadczenia.
10. W przypadku uszkodzenia opakowania produktu sklep ma prawo potrącić do 25% wartości zwracanego produktu.
11. Towar otrzymany w wyniku wymiany towaru nie podlega prawu do zwrotu i wymiany.
12. Towar sprowadzany specjalnie dla klienta nie podlega prawu do zwrotu i wymiany.
&8
2. Przed odebraniem przesyłki Klient zobowiązany jest sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka, opakowanie i zawartość jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół reklamacyjny. Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia przesyłki.
3. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
4. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru, jeżeli takie po stronie powstaną, Sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i uznaniu reklamacji. Warunkiem zwrotu Klientowi kosztów związanych z transportem reklamowanych towarów jest przedłożenie przez Klienta dowodu poniesienia tych kosztów. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę.
5. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
6. Towar wadliwy lub uszkodzony w transporcie zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe ( np. z powodu wyczerpania zapasów ) Sklep według decyzji Klienta zwróci mu równowartość ceny towaru lub zaoferuje inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
&9
Najnowsze produkty
Opinie klientów
![]() |
2011.01.13 kamila o GRACE MID SLEEK [6,5]Szybka dostawa, piękne buty. Gorąco polecam!! |
![]() |
2011.12.02 ewixs8 o THIRTY NINE COMBAT [7,5]bardzo zależało mi na czymś unikatowym, i te buty właśnie takie są :)) wygodne, dobrze wykończone, i w rzeczywistości wyglądają jeszcze lepiej niż na zdjęciu, przesyłka dostarczona następnego dnia, super zapakowane:) aż przyjemnie otwierać...bardzo dziękuje i pozdrawiam |